Låånghelg jao!

Yeah!
Nu är jag ledig från och med imorn till på måndag, för vi har studiedagar, som lärarna enligt läckande källor ska använda till att festa loss på kryssning tillsammans. haha.
eller, de har inte precis sagt att det är det de ska göra, de säger att de ska på konferencer och möten... men det tror vi väl inte på, aight? :P
skulle vara kul att crasha partyt och se vad de gör där egentligen... :D

men ja...
min helg kommer nog, tyvärr inte (fast ändå bra) vara så fartfylld.
 delvis på grund av att jag är SJUK, delvis på grund av att jag är PANK, och delvis på grund av att jag har massor av jävla läxor att göra... och nu är väl en bra tid att göra dem på antar jag...

varför kan det inte vara den 25te? jag behöver peeengar.
jag tror att det enda jag har är typ 2 kronor på mitt kort.
Jag är RIK!!!! inte.

Nej men... pengar behövligt.
friskhet också behövligt...

Nu ska jag typ chillaxa framför dator och tv ett tag, eftersom jag inte måste upp astidigt imorn...
sen ska jag väl eventually sova också... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0