Måndag

Tja.
Idag började skolan "på riktigt" igen...
fan vad jag blev trött. även om vi bara hade 2 lektioner idag...
först hade vi bild och form fördjupning, då de förklarade kursen lite, och så fick vi en lite uppgift.
Sen var det världens längsta lunch, och sen religion... vilket faktiskt var mycket mer intressant än jag trodde att det skulle bli. vi diskuterade egna erfarenheter av religion, och ja... mina erfarenheter blev väl mest uppmärksammade.
orkar dock inte gå in på det här i bloggen...
men i alla fall.
efter religionen, 14.15, slutade vi. och jag åkte hem.
har chillat, ätit och varit ute med vovven sen dess.
nu väntar jag på att min choklad ska komma hem (jag tvingade min styvpappa att köpa en marabou till mig...) och att nåt roligare ska börja på tv. 

skriver nog mer senare. 

kraam <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0