Måndag

Tja.
Imorse försov jag mig typ 50 år... sååå jobbigt.
vaknade av att jag hörde mamma prata, men tänkte att jag kunde sova vidare tills klockan ringde.
Sen kom jag på: "men vänta... mamma? hon ska inte vara vakne än...."
då hade jag försovit mig en timme.
Var tvungen att gå upp, sätta på mig första bästa outfit, äta första bästa frukost och fixa sminket lite snabbt. sen borsta tänderna på 3 sekunder, och ut med hunden i 10 minuter...
Lyckades komma en kvart försent...
BLÄ!
Men aja...
Hade bild och form fördjupning, och gröpte ut ett mönster ur en linoleumplatta... lyckades inte slinta och göra illa mig, men istället tog jag i så mina händer värkte... :P
Sen hade vi världens mest onödigt långa lunch, och höll på att somna, och så hade vi religion, där vi kollade på en sugig film om islam... 
somnade nästan där också...
sen åkte jag hem. 
och usch, glömde mp3:n imorse, och gick typ crazy... det var så irriterande, allting tog mycket längre tid, och man hörde massor av ljud från andras mp3:er och skit. ALDRIG MER!
Chillade lite, och la ut en annons på blocket. min lillebror ska sälja massa gamla dragonballböcker och spel och grejer... så jag fixade det åt honom. 
så kom syrran hit. vi åt goood mat (min favvis, kycklingfilé med fetasallad, vitlöksbröd och currysås, moooms!), och snackade lite. 
så har vi varit ute med vovvs, och chillat lite framför vänner, simpsons och family guy. :)
nu kollar jag lite halvt på 2 and a half men.

imorn ska jag cykla till skolan... måste ju passa på att träna upp oss när vi väl börjar sent... 
har typ världens skönaste dag imorn.. rätt onödig fo sho, men ändå. 
elevhälsodag. 
ryktet går att de ska snacka om droger... så om inget annat blir det nog lite intressant. :P 

aja... skriver mer senare. <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0