Måndag

Min dag har varit allmänt seg, skoldagen iaf.
Morgonen blev dock stressig som fan...
jag suger verkligen numera.
blir väckt av min lillasyster på morgonen, som säger: "lina, jag kollade på ditt schema, och du börjar väl halv 9?" Jag: "jaa..." hon: "För nu är klockan halv 8."
så då hade jag en halvtimme på mig tills jag skulle gå.
var tvungen att går upp, klä på mig, äta frukost, packa ner lunchlåda, borsta tänderna och gå ut med hunden. allt på en halvtimma! och när jag gick ut med min vovv så var han jätteseg för han hade ont i ryggen (min stackars gamla vovve. :( ), så jag var tvungen att ta en senare tunnelbana, och så kom jag typ 10 minuter försent...
sug.
men ja...
så hade vi en liten genomgång på vad vi ska göra i bild och form, och sen hade vi inget att göra, så vi gick upp till sjuan och la oss i en soffa. i 3 timmar.
usch vad trött jag blev, det var så segt och tiden gick sååå sakta. somnade lite iaf. :P
sen hade vi religion, och sen åkte jag till gullmars och mötte upp syrran, så åkte vi först till house of pain, men det hade stängt på måndagar, sen såg vi en tatueringsstudio på vägen, så vi gick in där också, men de verkade inte riktigt proffsiga, så vi åkte in till east street, dit vi tänkte gå i alla fall, och där bokade vi tid för tatuering. :D
sen gick vi till HM och syrran köpte lite stuff, och så åkte vi hem. 
hemma åt jag, och gick ut med hunden, så spelade jag ett spel med mina syskon, och sen chillade jag vid tv:n. :)
tänkte gå och lägga mig lite tidigare idag... så jag inte försover mig. :/ haha. 

skriver mer innan jag sover... 
kram <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0