Min kväll = asnajs

Tja.
nu är jag hemma igen... kom hem för kanske en halvtimme sen.
kvällen var, mot min förmodan, ASNAJS!
även om jag kände vääldigt få där, och det tog långt tid tills de kom, blev kvällen jävligt rolig.

började med att alla möttes, så gick vi allihopa till tanto, lekte lite lekar, de byggde mänskliga pyramider och skit, och så kom mina kära vänner, och vi blev lite lulliga...
så bara chillade vi, så hände massa grejer, fram och tillbaka, och sen var vi tvungna att sticka.
jag åkte hem och blev hämtad vid tunnelbanan.

jag var faktiskt inte så party från början, men tänkte att jag skulle åka iaf, se hur det var... och som sagt blev det askul.
så synd för er som inte var där! :P

nu ska jag kanske sova snart, eller vad tycker ni?

skriver mer imorn typ. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0