misslyckad skoldag, rätt lyckad kväll.

Åååååh vad jobbigt det var idag...
dagen börjar hemskt genom att jag vaknar av ett sms från A där det står: "var du är bitch? :)". Jag svarar: "sover. helvete." och kollar på klockan, som är 9 (alltså har jag börjat för en halvtimme sen).
springer i princip upp, tar på mig första bästa kläder, äter minifrukost och hinner varken gäöra mig i ordning eller gå ut med hunden, mamma fick göra det istället.
tar cykeln, och cyklar snabbare än nånsin, jobbigt.
och kommer till skolan en timme och 20 minuter försenad... wiiihoo. typ.
nej, men det sög.
och lite ironiskt var att jag missade redovisningen av läxorna, vilket var hela anledningen till att jag försov mig i första taget. :/
Hann iaf med nöd och näppe göra klart mitt linoleumtryck och montera det tillsammans med trycket jag gjorde förut, och så fick vi gå tidigare från lektionen.
nästa irritationsmoment var att jag satt och väntade på engelskalektionen i mer än en timme (vilket var min andra och sista lektion), för att sedan få reda på på lektionen att jag inte ens skulle vara där! (vissa skulle redovisa idag, andra nästa gång, och jag skulle redovisa nästa gång, så jag behövde inte vara där idag...).
jag kunde alltså ha åkt hem vid typ halv 12 och ätit lunch hemma och allt.
men nej...
gick från lektionen iaf, och cyklade hem.
resten av dagen flöt på rätt bra, var trött och blä, men ändå.
och så srkev jag min berättelse i engelska, den på Cockney-engelska, och blev jävligt nöjd. :)
var riktigt inspirerad när jag skrev, så det flöt. roligt var det iaf. :P
och sen kollade vi på "Meet the Spartans". till en början verkade den bara tråkig och äcklig, men snart blev den riktigt rolig faktiskt. tyckte om den. :D höhö. 

Nu ska jag chilla vid datorn och tv:n, kanske sova så småningom...
och imorn ska vi testa att tälta en natt i skogen här utanför... wish me luck! 
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0