Mitt hår funkar... eller nåt.

Wow! mitt hår la sig som jag la det för typ första gången nånsin... :P
kanske på grund av att jag färgat håret och det är lite seegt, men, jag känner mig lite glad iaf.
dock hade syrran varit aningen slarvig den här gången, och lämnat några få kala fläckar på mitt huvud... vilket inte var så uppskattat, men alla gör misstag.

iaf, jag fixade håret mitt i natten... får se om det håller sig till imorn. haha.









var tvungen att ha med en bild där jag inte har handen på huvudet... haha. :P
ser inte så fräsch ut i övrigt på bilderna (alltså just nu), men håret.
ja. :P haha.

borde sova snart... men jag fruktar spindlarna, och att de kommer komma tillbaka till mig i mina drömmar för att jävlas... vilket jag verkligen inte känner för.
dessutom är jag inte helt trött än.
så jag väntar ett litet tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0