Nackspärr

Men ja!.
Nu har jag blivit ännu sämre, för på min redan sjuka kropp har jag nu fått en släng av nackspärr också.
wohoo.

Det hände imorse, skulle in till köket, och så låg bobo bakom mig och så hostade han, så jasg ryckte huvudet bakåt för att se hur det var med honom, och då hörde jag ett knak, som sen blev till enorm smärta.
Jag började gråta som fan, och det gjorde ontr som in i helvete så fort jag rörde mig.
Nu, flera timmar senare, gör det lika ont.
Jag har lyckats stabilisera upp nacken lite, med en värmekudde och en lång halsduk lindade runt den, för att ge stöd. men jag kan bara ligga på höger sida, och måste passa mig riktigt noga så jag inte anstränger eller rör nacken minsta lilla, för då gör det ont igen.
Och är fortfarande förkyld.
Kan det bli bättre?
tror inte det....

Så min morgon har bestått av att kolla på gamla disneyfilmer, 4 stycken närmare bestämt. Ice Age, Lejonkungen, Lady och Lufsen & Pocahontas.
nu kollar jag på vem kan slå filip och fredrik, i väntan på gossip girl och one tree hill.

Får se om det blir bättre... om det inte blir det är det väldigt tveksamt om jag kan gå till skolan imorn.

Aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0