Oh, hell to the NO!

Blääääusch!
vi har typ läxa i bild och form fördjupning till imorn.... och jag har inte gjort den.
men hur inspirerad kan man bli att skissa på ordet allienation? BLÄ!
vet inte riktigt vad det betyder ens, vilket var lite del av läxan, men ändå.
och den läxan som skulle vart klar i måndags har jag inte gjort, för jag var sjuk i fredags och fick inte veta om det, och den läxan innan det, "NORMAL" sög.
Det känns jobbigt att ha skissläxor som man sen ska redovisa... är inte van vid sånt. :/
men men... får väl försöka koka ihop nåt, även om jag är astrött för jag vaknade klockan 6 imorse och har hållit igång typ hela dagen, och mår lite illa...

Eller så skiter jag i det.
vilket egentligen är rätt korkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0