Onsdag.

Aj min mage, bara så ni vet...
bara kom magont helt plötsligt. :/

Men iaf...
idag har jag varit i skolan (big surprise!).
Rätt boooring dag dock.
Historia (astråkig film), Matte (Fattade nada och stack efter ett tag), Projektarbete (babbel, babbel...).
Och så cyklade jag ju till och från skolan idag också. 
och till min egen stora förvåning har jag bestämt mig för att göra detsamma imorn.. 
vilket är väldigt konstigt eftersom jag börjar vid 8.15. blä. tidigt. och matte, som jag fattar nada av just nu...
Men som sagt... det ska jag göra. 
det går snabbare än att åka tunnelbana och tvärbana, men det är ju mycket jobbigare... :P
måste upp vid typ 6 imorn... usch. HEMSKT!
men men...
aj fan vad ont det gör i magen... what's wrong?
me does not know. 

Nu måste jag läsa och sen sova... 
gonatt på er! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0