Onsdag

Tjenare.
Idag har varit... ja.
började med ett stort irritationsmoment.
Jag skulle ju cykla till skolan imorse, så jag gör mig i ordning för att gå, och ser precis i sista sekunden att nyckeln till källarförrådet inte är där. då har min syster redan tagit den till sin skola. så jag kunde inte komma in till min cykel. blir asirriterad och sitter och bankar lite i sängen, och sen bestämmer jag mig för att jag får ta tunnelbanan i alla fall. 
jag ville verkligen cykla idag, så det var jätteirriterande verkligen. kom lite försent också, men men... 

annars rätt vanlig dag i skolan, några tråkiga ämnen och jobbiga trappor. 
sen åkte jag hem, och blev bemött av ett stycke familj och ett stycke syster som varit i grekland. 
fick ett fint halsband, som jag nog kommer börja använda hela tiden. det var enkelt och snyggt, ett läderband med mitt stjärntecken i tenn. :) I like it.
och så fick vi en massa av hennes kläder, som hon inte använder längre. :D

Sen la jag mig framför tv:n med vänner, simpsons, family guy och american pie 2. :)

nu ska jag väl sova snart... måste ju upp tidigt imorn.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0