På huden

Tänkte visa er lite mer exakt hur min tatueringsidé ser ut.
Har nu skissat upp den på min arm, dock inte på det stället jag tänker skaffa den, eftersom det skulle vara ganska svårt att göra det, men på underarmen.
Jag tycker det ser ut att bli rik,tigt snyggt på, vad tycker ni?
Och skissen är liite slarvig, särskilt de nedre pusselbitarna. men det är lite svårt att rita på sig själv, när man inte ens kan skissa med blyerts först. :P haha.



How do you like it?

(och nu vill jag bara uppmana till att inte sno min design. jag är rätt säker på att ingen skulle göra det, men jag vill försäkra mig om att ni vet att jag inte vill att ni gör det. eftersom jag har designat den själv.)

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0