Produktiv dag...

Tja.
Imorse vaknade jag med känslan att det skulle bli en sån där riktigt slapp och tråkig dag...
men det blev det inte, det blev typ raka motsatsen.
Jag och mamma bestämde oss nämligen för att tapetsera om mina småsykons gemensamma rum, som är det största rummet (förutom vardagsrummet då).
och det tog ett tag...
började väl vid 2 nångång, och blev klara vid ungefär 9-tiden tror jag, men däremmelan var jag tvungen att gå ut med hunden, och så lagade jag mat åt oss också, så åt vi och grejer... så det kan väl ha tagit kanske 6 timmar allt som allt.
jobbigt var det (mest för att jag var lite snurrig i huvudet och så), men vi blev klara, och det ser så mycket bättre ut där nu.
sen kollade jag och lillasyster på en film, "Material girls".
Trodde den skulle vara bättre än den var, men den var helt okej.
lite smågullig och smårolig sådär...
nu ska jag nog sova snart...
ska åka med mamma och syskon till farsta imorn och kolla lite grejer.
jag har ju inte precis några pengar, men jag kan ju i alla fall kolla upp de saker jag måste köpa innan resan... det som har med kläder att göra då.
och så kommer syrran över senare imorn också.
och sen måste jag väl plugga lite också antar jag... :/
På måndag ska jag och syrran åka in till tatueringsstudion och kolla grejer gällande tatueringen jag ska få.

men ja, skriver mer imorn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0