Sjuk, skola och "i ditt ansikte"

Fan vad det kliar i näsan!
Det är sååå irriterande.
Nu har iaf nackspärren släppt en del.
Det gör fortfarande ont om jag rör på huvudet t vissa håll, och om jag rör armarna på ett visst sätt, men jag känner inte av det om jag bara sitter rakt, så jag klarar mig till skolan imorn.
Iofs är min röst helt fuckad, men men...
Man kan ju inte få allt. :P

Känns bra att gå till skolan imorn iaf.
När man är sjuk blir helgen så mycket längre, särskilt med 2 extra dagar tillagda.
Och imorn har vi foto B. :) vet inte om vi ska redovisa självporträtten då, men vi ska iaf ha fotat dem. och det har jag gjort...
vi kanske ska redigera dem och så också... i photoshop.
förhoppningsvis ska vi det, det skulle kännas bra att få några finishing touches på fotot jag ska använda, eftersom det är ganska mörkt.

Nu ska jag checka "I ditt ansikte". Se hur det är egentligen.
PÅ ett sätt hatar jag Magnus Betner, och ibland älskar jag honom.
Vissa saker han säger kan jag helt hålla med om, andra är bara korkade.
Men nu börjar det, så vi får väl se...

Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0