Sjuk?

Hej.
Jag tror jag börjar bli lite sjuk... men jag hoppas inte.
många i min klass är redan eller har varit sjuka, och många i min familj också.
idag har jag varit allmänt seg och nu börjar det kännas jobbigt i gommen, så som det brukar göra innan jag blir riktigt sjuk. GAH. hoppas verkligen inte att jag blir det.
får hålla mig borta från alla sjuklingar och typ dricka te.

Dessutom har jag typ inte ätit en enda vettig sak på hela dagen. och det börjar jag också känna av. jag känner mig yr och trött.
Det enda jag ätit idag är en limpamacka med ost, kladdkaka, en baguette med ost, skinka och sallad och mer kladdkaka. inte ens nån middag! Hemska jag...
och jag är inte ens hungrig.
Bara konstig i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0