Slappardag

Tzenare!
imorse vaknade jag tiidigt... fattar inte alls varför, men det gjorde jag iaf.
har typ chillat hela dagen... naajs. :)

som sagt var gårdagen jävligt trevlig.
förhoppningsvis gör vi fler såna grejer tillsammans i framtiden. :D

Juste! Igår hämtade jag ut de analoga fotona jag tog i Candelario...
eller ja, mina 2 rullar iaf, den sista, lillasysters rulle, hade tydligen blivitförväxlad med någon annans rulle... så när jag tog ut alla bilder, var på väg till tunnelbanan och skulle kolla igenom dem, såg jag några bilder på folk i en stuga, oh massa knasiga saker... som inte var våra. så jag var tvungen att gå tillbaka och vänta i typ en halvtimme, för att sen bara få med mig mina 2 rullar hem i alla fall. irriterande som fan.
men iaf, några bilder blev riktigt bra, andra var inte så bra tagna, andra var inte så bra framkallade.
men ja...

Nu ska jag ut med hunden snart tror jag, sen ska jag chilla lite mer, typ family guy, och sen ska vi kolla på en film vi hyrt, "superhero movie".



en bild från igår. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0