Sug

Bläää!
Jag är sjuk, och kommer vara ännu sjukare imorn när jag vaknar för morgnarna är alltid värst...
det är det som är det jobbiga med att vara sjuk. att man måste sova.
för jag kryar på mig under hela dagen, bara slappar och dricker varma saker och äter halstabletter, och mår rätt bra efter ett tag, men när jag har sovit några timmar måste jag börja om igen...
antar att det är så det är när man är förkyld. men jag hatar det iaf.
Såg nyss en rätt medioker film. somnade precis i slutet (som jag alltid gör, somnar och missar slutet och vaknar i eftertexterna), men den här gången var det nog värt att missa.
det var ingen höjdare precis.
"Flood" hette den, och var typ engelsmännens version av en amerikansk katastroffilm, fast den var inte alls lika bra som de riktigt bra amerikanska katastroffilmerna, för skådespelarna sög, och det var segt som fan för det mesta.
och det visar på att man inte ska döma hunden efter håren.
det såg ut att vara en bra film, och när man läste verkade den bra, men allt däremellan den riktiga handlingen var bara blaha.

Dessutom sjunker dollarn ännu mer. nu ligger den på 6,716 kronor. :(
 Så allt suger rätt hårt just nu.
imorn blir bättre förhoppningsvis. :)
imorgon måste jag sortera kläderna som ligger bakom en tv som står på mitt golv (inte min tv, utan en stor jävla tv vi hade i vardagsrummet förut), och så tänkte jag hjälpa mamma att sortera kläder som blivit tvättade också.
och så ska dammråttorna och hårtussarna bort från golvet också tänkte jag. 

måste ut med hunden imorn bitti också, så nu måste jag sova. 

gonatt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0