Tisdag

Tjenare.
Dagen har varit uthärdlig. faktiskt. även om jag varit sjuk och eländig på min längsta skoldag på hela veckan.
Först hade vi arbetsmiljö och säkerhet, gick och inspekterade fotolabben för att hitta saker som kunde förbättras och skit...
Sen var det jobbig "öppen tid". vi fick se småbarn dansa omkring och sjunga (okej, de var väl rätt söta, men det är inte värt att lägga sånt på lektionstid så man måste sluta 17.15) och gymnasietreor dansa runt.
efter det var det lååång lunch, för lång, och sen engelska och foto b.
satt lite för länge vid photoshop, och sen åkte jag hem.
åt nudlar, gick ut med hunden, och chillade lite.

nu kollar jag lite halvt på "legally blonde" som jag redan sett typ 50 000 ggr. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0