Tisdag.

Tja.
Idag har varit en lång dag.
vaknade i tid, gjorde mig i ordning och gick ut med hunden på en relativt lång promenad.
sen cyklade jag till skolan.
Arbetsmiljö och säkerhet, seegt.
hem till A, chilla tv, äta lunch.
Engelska, redovisning... gick okej.
Sist foto B. redovisning där med och några mindre uppgifter. gick helt okej det med.
så fick vi reda på vad nästa uppgift i foto är. jobbig.
vi ska foto ett pressfoto, alltså typ något som skulle platsa i en tidning, något som har någonting med en nutida händelse att göra... och jag har typ ingen koll på såna grejer... så då har jag massa research att göra.
och det här ska vara klart på en vecka, plus att jag kommer ha en halv vecka på mig för att vi måste dela kamera...
blä. orkar inte tänka på så många olika saker samtidigt.
det känns som om jag typ måste lägga all min tid på projektet nu, men det går ju inte...
aja, sen cyklade jag hem iaf, klockan 17.15. mötte syrran på väg in, och så gick vi ut med hunden en långpromenad och snackade, och sen färgade hon mitt hår, och vi chillade framför tv:n ett tag.
sen top model och desperate housewives, och nu SYTYCD.
det börjar igen...skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0