Trött torsdag...

Tja.
idag har jag varit så sjukt trött hela dagen...
vaknade, var trött, åt frukost, gjorde mig i ordning, gick ut med hunden och katten, gjorde mig helt klar, och var på väg till skolan...
på väg ner för backen hemifrån var jag på väg att sätta på min mp3, så hör jag: "mjaaaaoou, mjaaooou". Simba hade följt efter mig utan att jag ens sett det... så då var jag tvungen att försöka fånga honom, eller schasa bort honom från mig, för annars hade han följt med mig ner till vägen.
tillslut lyckades jag få honom att fokusera på nåt annat, och jag kunde smita därifrån...
hann till tunnelbanan, och åkte till skolan.
Historia A, Nutida konst, lunch och Svenska B, sen hem igen. :)
sen dess har jag varvat med att chilla och att inte chilla... :P

nu är jag fortfarande trött, och ska chilla framför Heroes som började igen igår! :D
sen är det.... nåt annat, och sen sex and the city. :)

Skriver mer senare, eller imorn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0