Inte långt

Hehe.
När jag skrev sist berättade jag ju hur jag inte skulle göra något annat än att skriva.
Gissa vad jag gjorde?
Annat.
Haha. Nej men, frustrationen tog helt över hela min kropp, och allt jag skrev suddade jag ut och skrev om igen, och sen suddade ut igen. Ibland blir det bara fel.
Jag trodde att det skulle bli lite bättre om jag satte mig och spelade Mario ett tag, men det gjorde mig också frustrerad för att jag aldrig klrade banan. Jag förstod då att jag var rastlös.
Min kropp behövde röra på sig.
Så då gick jag istället in i mitt rum och satte på "Single ladies"-videon med Beyoncé och försökte lära mig dansen. :D
Jag kan den typ i huvudet, men det är lite svårare att göra alla rörelser när jag tycker att jag ska lära mig allt på en gång istället för steg förs steg. Haha. Men i alla fall rörde jag en hel del på kroppen! :)
Så åt jag mat, och dansade lite till, och sen blev jag trött. Så NU kan jag skriva.
Tur att jag inte bara satt kvar här och kämpade förut, för det hade inte blivit bra.

Nu kommer jag i alla fall nånvart, så jag ska skriva tills jag inte orkar mer.
Lyssnar på Silverstein medans... Det var den spelningslistan jag lyssnade mest på när jag lyssnade på musik på resan, så det kändes passande.

Men för er som inte har en massa att göra kan ni ju också få försöka lära er dansen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0