And so it begins

Usch.
Om en kvart ska jag börja dra mig mot skolan...
Och jag känner en nästan ångestfylld känsla inför det just nu.
Lovet har varit så skönt, jag har inte gjort någonting annat än att bara ta det lugnt och varva ner, spelat, glott på tv och suttit vid datorn (och redigerad lite bilder då och då).
Och nu kommer allt återgå till det vanliga igen.
Stress.

Det är väl nåt man får ta antar jag, och jag vet att det kommer bli ännu jobbigare efter gymnasiet, men jag ORKAR inte.
Inte just nu i alla fall.

Jag hade behövt i alla fall en vecka lov till, sen hade det känts bättre tror jag.
Tiden går för fort. Alldeles för fort. Jag hinner inte alltid ikapp...

Men som sagt... Skola snart.
På något sätt känner jag ju ändå att det ska bli roligt.
Men ändå... Ångest.

Nu ska jag sätta mig och gosa med min vovve innan jag måste sticka.
Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0