... And tomorrow I will shoot my sister

Ibland blir det helt enkelt rolighets-overload här hemma i sängen (läs: den exakta motsatsen till rolighets-overload).
Det resulterar i att jag blir tvungen att hitta mina egna roliga saker att göra,
vilket då resulterar i att jag använder mig av google translate och läser min blogg på engelska.
Och eftersom google translate fullkomligt suger blir det många fina skratt.
De skratten resulterar i att jag blir tvungen att msn:a A om det, vilket också resulterar i massa flumm på den fronten. 
Och strax därefter blir det lite youtube-kul också.
Så nu är min mage rätt skratt-attackerad.

Om det nu någonsin skulle vara någon i ett annat land som tycker det är väldigt intressant att läsa om just mitt liv, skulle de nog tro att jag var världens knäppaste person (iofs är det nog sant i vilket fall som helst, men...)
För det första skriver jag i väldigt många inlägg om hur jag ska skjuta folk, grodor, blommor... (skjuta=shoot=fota)
För det andra framstår jag som helt bäng i bollen, då vissa saker man skriver helt tas ur sitt sammanhang, eller får den omvända betydelsen. 
För det tredje... Makes no fricken sense helt enkelt!

Men usch. 
Nu måste jag sova. 
Gå och lägga mig, med andra ord: go and put me.
Så... god natt! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0