Annan-test-grej

Var fortfarande uttråkad.
Resulterade i detta:

01|Namn: Lina Hansson
02|Smeknamn: Lani, Lillstrumpan, linis...
03|Född: 14/10/1990
04|Bor: vem vet?
05|Flickvän/Pojkvän: Iche
06|Kär: njae
07|Vänner: några få riktiga
08|Bästa vän: bobo! hihi.
09|Underbart: Att jag har mindre än en termin kvar på gymnasiet...
10|Jobbigt: att jag har mindre än en termin kvar på gymnasiet...
11|Skola: Kulturama
12|Klass: konst & design 3
13|Trivs du i din klass o skola: Jadå. :)
14|Favoritämnen: hmmm... bild och form fördjupning, foto b, sånt roligt...  
15|Värsta ämnet: arbetsmiljö och säkerhet!
16|Har du msn/icq: msn
17|Har du webcam: nej
18|Beskriv dig själv med ett ord: går inte :D
19|Musiken: Silverstein! och massa annat som är bra musik bara.
20|Favoritfilmer: butterfly effect, allt m. night shyamalan har gjort, m.m.
21|Dricker du: inte ofta. delvis på grund av massa pengabrist...
22|Röker du: nope
23|Snusar du: nope
24|Tycker du om discon: haha. "discon"
25|brukar du dricka: öh. ja. vatten... och mjölk.
26|Har du någon som köper ut: mjölken ja, mamma.
27|Favoritdricka: mjölk. haha. klarar mig inte utan det.
28|Är du flörtig: haha. njae. inte precis...
29|Är du en player: HAHA. självklart. :P
30|Sminkar du dig: ja
31|Vad använder du för smink: bara lite foundation, puder och mascara.
32|Tycker folk du är snygg: JA! jag är snygg egentligen, men ibland går det utför. :P
33|Vet du nån som är kär i dig: nää
34|Har du ett hatobjekt: måste man väl få ha? ^^
35|Är du en gottegris: Öhm... näe. JA!
36|Är du modig: beror på vad man menar med modig.
37|Gillar du att prata i telefon: beror väl på vem som är på andra sidan luren...
39|Mobilnummer: skulle vara rätt korkat att skriva ut det såhär offentligt.
40|Livshemlighet: och den skulle jag berätta här?
41|Livsmål: gå ut gymnasiet. haha. nej men, bli fotograf, tjäna pengar, få barn.
42|Göra innan död: leva järnet
43|Hårfrisör: nej
44|Klädaffär: Gina Tricot. checka mina lådor/garderob så får du se...
45|Favoritkläder: allt möjligt snyggt.
46|Hur ofta åker du till stan: när jag har pengar. alltså... ALDRIG. haha.
47|Favoritstad: LAS VEGAS! haha. nej... skulle aldrig kunna bo där. Jag tror jag gillar stockholm. eller... jag vet inte.

DAGENS KLÄDSEL: mina heta jeans, ett laxrosa linne och en mörkgrå hoodie
DAGENS VILL: Inte ha så jävla mycket att göra hela tiden. OCH HA PENGAR!
DAGENS LÅT: I caught myself - Paramore
DAGENS SAKNAD: pengar <3
DAGENS DUMMASTE: att jag inte släppte ut simba ur rummet som gjorde att j´han pissade på en påse på mitt golv... :P
DAGENS SJUKA: lillebror. :(
DAGENS ROLIGASTE: att jag kan vara dangerously beautiful. haha.  
DAGENS FINASTE: mina ögonframsar. :P
DAGENS HUMÖR: helt knäppt blandat.
DAGENS MYSIGASTE: fick vakna till introt i My heroin... flera gånger om. :) 
ETT BAND: Silverstein.
VEM SKA DU GIFTA DIG MED: Who knows?
SENASTE FILM: Sagan om konungens återkomst. igen.
ÄR DU SERIÖS: det beror på vad det handlar om.
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: no-thing
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: fortfarande tisdag
VAD ÄR KLOCKAN: 23.39
VAD GÖR DU NÄSTA TIMME: nobody could ever really know. jag kanske sover, jag kanske läser, jag kanske fortfarande sitter precis som jag sitter nu med laptopen i knät.

Tio första:
Första bästa kompis/kompisar: savannah. läänge sen.
Första bil: ingen
Första kärlek: typ anthony. lääänge sen det med.
Första husdjur: en lite hamsteer
Första semester: typ kreta? tror jag...
första praoplats: på dagis.
Första köpta skiva: Me has no idea.
Första riktiga kärlek: dunno
Första piercing: öronen. sen neesan
Första konsert: fan hette de nu igen? kommer faan inte ihåg.  

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: ööh... faan vad länge sen. öl?
Sista bilfärd: till farsta med mamma för ett tag sen... tror jag.
Sista filmen du såg: skrev jag ju...
Sista ringda telefonsamtal: Storasyster
Sista bubbelbadet: bubblor? leenge seen.
Sista spelade cd: cd? mp3! och iTunes.
Sista kyss: dunno
Sista gången du grät: vet inte riktigt. jag tror det kan ha varit igår faktiskt. föreställde mig nåt...
Sista måltiden: pannkakor. :D

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: öh. typ ja.
Blivit arresterad: nee. åkt polisbil dock. :P
Blivit kär vid första ögonkastet: nee. tror jag inte... riktigt.
Fått ditt hjärta krossat: på sätt och vis
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Krossat någons hjärta: säkert också det, på sätt och vis...
Busringt till någon: when I was young...

Sju saker du har på dig:
1. heta jeans
2. linne
3. skärp
4. bh
5. tofs
6. trosor
7. näsring

Sex saker du gjort idag:
1. varit uttråkad och trött
2. pratat
3. sprungit i korridorer på engelskalektionen
4. pluggat
5. suttit
6. legat

Fem favoritsaker :
1. Kameran <3
2. Mp3:n <3
3. Laptopen <3
4. Sängen <3
5. Mobilen <3

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. bo hund
2. simba
3. mig själv
4. Amanda

Tre val:
Svart eller vitt: svart
Sommar eller vinter: just nu ska det fan bara bli sommar! NU!
Kaka eller godis: godis

Två saker att göra innan du dör:
1. Tjäna pengar
2. Få barn

En sak du ångrar:
Att jag är så jävla envis och inte går och lägger mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0