Är ni vakna?

Jag är.
Har varit vaken sen kvart i 10.
Dock skulle jag nog behövt lite mer sömn med tanke på att jag måste somnat vid 4 nångång igår natt.

Ingen annan i min familj har vaknat än, och ag klandrar dem verkligen inte.
Om jag inte var tvungen att gå upp skulle jag inte det vid den här tiden... :P
Haha, jag skriver som om det vore väldigt tidigt på morgonen, och klockan är närmare 12.
Knas.
 
Sista dagen på lovet idag ju... Usch.
Men jag har vant mig vid tanken nu i alla fall.
Vissa saker blir ju kul.
Men jag har fortfarande en del grejer jag kanske borde gjort, eller i alla fall börjat med, på lovet. Men eftersom jag fokuserat på projektarbetet har jag inte "hunnit med" något annat. Man måste väl få chilla lite också?

Så nu ska jag bara kolla upp lite skolarbetesgrejer så jag vet vad jag måste göra senare, och sen ska jag CHILLA. Antagligen spela lite Super Mario Galaxy eftersom jag inte kommer ha tid för det när skolan väl börjat igen.


Haha, det är så kul att sitta vid den gamla datorn och kolla på gamla bilder... Här är jag på nyårsafton 2006-2007.
Knas som fan. xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0