Att sova eller att icke sova, det är frågan...

Inte en så svår fråga att besvara dock, då jag vet att det enda rätta svaret är "att sova".
Planerna för imorgon är väldigt vaga...
Det enda jag vet helt säkert är att dagen spenderas i skolan.
Kvällen däremot är mer osäker.

En annan klasskompis till mig har vernissage imorn. Börjar klockan 17.00, slutar väl nångång vid 21.00.
Sen har jag hört från vissa att det kanske var tänkt att det skulle hända något efter det, antingen nån fest eller utgång. 
Och jag kan inte riktigt bestämma mig för att, om det är fest eller utgång, om jag vill vara med på det eller inte. 
Jag har inte heller riktigt bestämt om jag ens ska gå på vernissagen. 
Så jag har lite av ett dilemma.
Jag vet inte helt säkert vilka människor som ska gå på grejen och inte, men får kolla upp det imorn och se hur det blir helt enkelt. 
Jag har ju listat ut att jag har ungefär 600 kronor att spendera nu, så jag måste inte gå runt och spara som en galning längre. :P Dock vill jag inte heller göra av med alla pengar bara för att jag har dem tillgängliga för användning. 
Men lite kn man ju använda. 

Äsch, vi får se hur det blir. 
Återkommer med det... typ. 

Men nu måste jag verkligen SOVA! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0