Bilder som jag aldrig la in

Nu börjar klockan närma sig 2 och jag borde sova snart.
Men först tänkte jag lägga upp lite bilder här som jag av någon anledning glömde bort innan (varför? jag tycker ju de är jättefina!)
Det var fint ljus in i mitt rum en dag för kanske en dryg vecka sen eller så, och då passade jag självklart på att fota!








Jag antar att jag är lite av en exibitionist, men mer den smygande sorten. Jag fotar gärna mig själv en massa, men syns kanske inte utåt lika mycket som vissa andra...


Och min vovve är så fin! Han har de vackraste ögon...

Några av många bilder jag tog då. Orkar inte ladda upp fler just nu i alla fall.
Som vanligt är det copyright på alla mina bilder. Rör ni dör ni. Eller nåt i den stilen.
Det är i alla fall inte så schysst att sno andras bilder, mot lagen dessutom.
Så gör inte det. ;)

Imorgon ska jag se till att fota min tavla som jag gjorde i måndags, och om jag hinner med en till (vilket jag borde) fotar jag självklart den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0