Bilderna från reklam-photoshoot:en

Ja.
Jag skulle ju ha laddat upp dem tidigare, men eftersom mitt lilla (STORA) dilemma inträffade just när jag höll på att ladda över bilderna till datorn tog det ett tag...

Men nu får ni se några av dem i alla fall:


Började fota lite "renare" bilder, på en bassminkning...


Sen fixade vi ögonen (syrran sminkade)


Lite "behind the scenes" sådär. Jag gillar bilden väldigt mycket dock. :)


Bara ögonen.


Sen kom lite mer smink på, och naglarna bad jag henne att måla...


Så tog jag några (en hel del) bilder med dem också...


Sen blev vi lite oseriösa. :P


och tog lite fler "handen i ansiktet"-bilder...


Spökade ut henne ännu mer med massa glitter. (dock ångrar jag smyckena nu i efterhand...)


Sista bilden då. :)

Tog mer än 360 bilder... höhö.
Var askul att fota, och jag älskar verkligen att fota i porträttform, även om jag kanske borde bli lite bättre på att ge direktiv.

Det här är ju bara oredigerade bilder, de redigerade bilderna får ni se när jag är klar med dem. ;)
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0