Borde jag gå och lägga mig snart?

Kanske jag borde.
Borde nog få lite bättre sovvanor.

Ska bara checka lite grejer på datorn, och sen fortsätta läsa "Foe". Mot bättre betyg rider jag ivääääg!
Eller nåt i den stilen.
Förhoppningsvis.
Jag har kommit en tredjedel in i boken i alla fall, och den är rätt intressant, så det här tar nog inte lång tid, och när jag läst klart kan jag arbeta som fan på min essay! Här kämpar vi!

Min pappa har fortfarande inte ringt.
Jag försöker minnas om det någonsin har gått så här lång tid mellan hans samtal ända sedan han flyttade för mer än 8 år sedan. Och jag tror nästan inte det.
Även om det inte riktigt är möjligt att det kan vara sant...
För så kan det väl inte vara?


Jaja... finns säkert ingenting att oroa sig för.

Jag är som jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0