Current situations

Såhär ligger det till:

Jag är trött och stressad över skolan som försöker ta livet av mig, men jag tänker absolut inte låta den göra det!
Jag ska börja läsa på om modernismen, men lyckas inte riktigt...
Min lillebror är sjuk och jag tycker synd om honom. Och hoppas att jag inte blir sjuk för att det inte alls skulle fungera att vara sjuk just nu.
Min pappa har fortfarande inte ringt...
Kissen (som tidigare ikväll satte sig och kissade på en påse på mitt golv för att jag satt och pluggade och hade halvt om halvt låst in honom i mitt rum för att han inte skulle vara därute och störa alla andra, haha. Stackars missförstådda kisse.) ligger här brevid mig i sängen och är allmänt söt.
Lillasyster ligger i min säng och frågar vad jag skriver istället för att läsa det. Och nu gick hon ut.
Jag lyssnar på Silverstein. Som vanligt.
Och nu kom lillasyster in i rummet igen och sa: "du har två slipsar här." (no shit? xP)

Ja... det skulle kunna fortsätta förevigt. Men jag ska (tyvärr) inte låta det.
Jag ska nog istället göra det jag skrev i tredje meningen av det här inlägget. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0