Dagens album

Wie wie wie.
Jag har ju som sagt tidigare börjar lyssna igenom allt Nirvana gjort.
Det är så kul, för innan har jag typ bara hört en eller 2 låtar av dem (smells like teen spirit då såklart...) och tyckt om dem, och laddat ner alla deras album, men inte riktigt "haft tid" att lyssna på dem förrän nu.
Jag lyssnar alltid på ett band i typ flera månader, sen byter jag, och lyssnar på ett annat, sen byter igen, osv...
Och nu har det ju varit Silverstein ett långt tag, men sen kände jag bara för att byta...

För att komma till saken: Jag vill utnämna Bleach - Nirvana som dagens album.
Det är ASNAJS!

Världsbäst:

Negative Creep

This is out of our range (x3)
and grown
This is getting to be (x3)
drone!
I'm a negative creep (x3)
and I'm stoned!
I'm a negative creep (x3)
and I'm ... (x2)

Daddys little girl ain't a girl no more (x6)

This is out of our range (x3)
and its crude
This is getting to be (x3)
a drone!
I'm a negative creep (x3)
and I'm stoned!
I'm a negative creep (x3)
and I'm ... (x2)

Daddys little girl ain't a girl no more (x6)

Fuck!
Drone!
Stoned!

Daddy's little girl ain't a girl no more (x14)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0