Doris Lessing?

Blöö. Jag är så trött.
Har suttit och letat efter böcker att ladda ner eller läsa på internet eller vad som helst, men hittar ingenting som jag behöver (vi måste läsa ett eller flera verk av en nobelpristagare i engelska).
Sen kollade jag på www.biblioteket.se för att se om de hade nåt av intresse i biblioteket där jag bor, men de har inte ett skit som vanligt. :/
Så jag måste in till stadsbiblioteket någon dag väldigt snart och hitta en bok. 

Men jag har i alla fall fått rätt klart för mig vad jag ska leta efter... Doris Lessing tror jag att jag ska välja (om inte blir det John M. Coetzee), och antingen "the fifth child" eller "mara and dann". 

Så... nu ska jag göra nåt annat.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0