Duktiga jag

Wiie!
Duktig jag är.
Har nyss skrivit klart essän till Engelskan som ska vara klar vid midnatt imorgon.
Blev riktigt nöjd.
Dessutom har jag tvingat A läsa igenom den och leta efter fel, men hon hittade inte så många och de hon hittade har jag fixat. Så nu är jag helt klar.
Vågar nog dock inte skicka iväg den förrän imorn i alla fall. :P
Men jag känner mig duktig i alla fall.

Nu måste jag typ gå och laga mat, äta mat, gå ut med hunden, och sen har jag lovat min lillasyster att jag ska sitta och läsa lite för henne. Hon ligger bara i sängen och gör ingenting nu när hon är sjuk, så det är svårt för henne att bli underhållen. Alltså tänkte jag vara lite snäll. :)

Men som sagt, MAT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0