Dumma vanor

Ja verkligen.
Jag går inte och lägger mig tidigare än 2 numera, och det är nog inte så bra.
Med tanke på att skolan börjar snart såklart...

Dock borde jag sluta oroa mig över att jag spenderar mitt LOV som LOV borde spenderas, genom att inte göra ett vettigt skit, och bara chilla, ta det lugnt, och stressa järnet när lovet väl är slut istället.

Det är nog lite därför jag inte tar mig tid att göra saker jag borde när jag har tid, för att jag tycker att när man har så mycket tid så ska man inte behöva använda den...
Jag är konstig helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta med mina vanor och läsa new moon tills jag nästan somnar med laptopen i knät. :)

(för att verkligen förstå det här inlägget borde man läsa det som om det vore jag som sa det i hyperfart. ungefär. riktigt stressat...)

Jag är nog alldeles för onormal för att ha fler läsare än jag har. Så det makes sense i alla fall.  

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0