Februari, come here to me...

Jag vill, åh jag vill att det ska bli februari.
Massa trevliga saker händer i februari. 

För det första kommer jag ha en månad på sista terminen avklarad,
för det andra ska jag fylla i min tatuering, vilket kommer göra att den är fullt som den ska och inte "halvfärdig",
För det tredje ska jag och A (och hennes föräldrar och vovve) till Fjällen och åka skiiiidoor! Så länge sen jag var där och såå länge sen jag åkte skidor så det är inte sant, ska bli såå kul!
För det fjärde fyller A år dagen vi åker hem från vår skidresa, vilket betyder paaaarteeey efter den dagen and to eternity,
för det femte ska A tatuera sig, vilket jag ser fram emot för att det är roligt. :D
och... sen kommer det inte vara så mycket tid kvar av februari.

En bra månad kommer det att bli, och den månaden kommer gå så snabbt, och då har ännu en månad av skolan blivit avklarad. wiihoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0