FREDAG!

Skööönt.
Nu är det helg igen! :D

Haha. 
Imorse lyckades jag med en av mina åh-så-smarta saker. 
Jag vaknade (vad jag trodde var) i tid, gjorde mig i ordning, gick ut med hunden, och så åkte jag tillsammans med lillasyster, och trodde att jag skulle komma lite för tidigt. 
Men när jag kommer till skolan är jättemånga där redan (och vi skulle inte börja förrän om en kvart). Så jag blir lite fundersam. Så när Amanda ser mig säger hon: "lite försenad eller?" 
Då har jag lyckats tro att jag började 09.45, när jag egentligen började 08.45.
Korkat.
Men jag började jobba på en gång, så det var väl inte så farligt... :P Skissade på bilder, utvecklade dem lite. Nästa gång ska jag börja måla.
Sen var det engelska, då vi bara hade individuella samtal och sen fick vi gå.
Så nu är jag hemma.

Ikväll blir det chill. :) Goodis, tv, kanske lite plugg... men det är bara att skriva, så det är inte så jobbigt.
Och imorgon ska jag fota syrran.
Hoppas vi lyckas fixa bra ljus och bakgrund och så. Då blir det nog bra.

Nu ska jag hjälpa mamma med lite tvätt och så.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0