Fredag Lördag

Hej hopp!
Kom rätt nyligen hem från A.
Det blev ingen bio igår, när vi väl hade bestämt oss för att gå och letade på datorn efter filmer som gick så var typ alla platser på de bra filmerna redan tagna.

Istället spelade vi Mariokart på Nintendo 64 (världens sämsta grafik) och jag förlorade varje gång medan A vann... :( haha.
Sen spelade vi old-school spel.
Först ett som hette typ Life eller nåt, och sen Alfapet.
Det hela spårade ur en del efter ett tag, och ord som gjuthusvakt (som btw gav A 120 poäng), Enriqumässan och chmed visade sig på spelplanen...


Alfapet!


Rubotpartej. Haha.


Enriquemässan. :D

A vann (på grund av sina 120 poäng. haha) och sen förstörde buds allt... :P


Förstört.


Haha, snyggt.


Min vovve. :)

Sen gick vi och la oss och kollade på twilight på datorn. Somnade dock rätt snabbt.
När vi vaknade igen var det dags att rasta vovvar, och sen åt vi goood frukost. Efter det spelade vi massa mer mario kart, och jag blev lite bättre. kom 3a på prispallen de två sista gångerna. :D duktigt.
Så kollade vi klart på twilight också. Har ju båda sett den innan (såg den tillsammans på bio), men den är riktigt bra...
Dock är boken bättre tycker jag nog ändå. Men är glad att ha sett filmen innan jag började läsa böckerna.
Sen blev klockan senare, och jag och bo åkte hem.

Vi hade faktiskt kul, typ skrattade hela tiden. Man kan faktiskt ha roligt utan pengar, om man är med rätt personer. ;)

Just nu sitter jag och kollar på family guy och chillar vid datorn i sängen...
Sen ska vi nog hyra film och ta det lugnt, trevligt trevligt. :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Man ser inte bilderna!! just so you know

2009-02-04 @ 10:02:59
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Lina

mmjo, jag vet. fixat nu.

2009-02-04 @ 19:11:11
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0