Freeedag!

Tja.
Nyvaken är jag. Som vanligt vid den här tiden antar jag...
Alltså har jag varit i skolan, kom hem och somnade.
Jag verkar ha hittat ett fungerande system i alla fall. :P

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå på den där vernissagen idag eller inte.
Det var så få folk i skolan idag, så jag kunde liksom inte fråga de jag redan hade frågat.
Alltså vet jag inte vilka som kommer vara där, eller vad som händer efteråt.
Tror jag kanske åker dit en stund lite senare, men jag vet inte... som sagt.

Snart måste jag i alla fall gå ut med hunden, om jag skulle bestämma mig för att åka till vernissagen måste jag ju ha allting klart när det är dags...

Lägger in bilder på målningarna här idag också. Typ så snabbt som möjligt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0