Goddag fredag

Hello!
Idag vaknade jag i tid för att gå ut med vovve och kisse, och när jag kom in satte jag mig och redigerade bilder från resan. Till projektet. Jag lyckades redigera typ 14 bilder tror jag att jag fick det till. bara idag.
Det är rätt bra jobbat med tanke på att jag inte kan ha suttit mer än kanske 2, 3 timmar. :)
Just det, nu kom jag på att jag måste skriva i loggboken också... ska ju egentligen skriva regelbundet, ungefär vid varje tillfälle man jobbar på projektarbetet, men jag har glömt nu på lovet. så jag ska skriva idag...

Vet inte riktigt vad som händer idag, men vi får väl se.
Nu är det ju helg, så det skulle vara roligt att göra någonting, men jag vet inte om någon annan är på... :P

Aja, skriver mer senare.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0