Hej sjuksyster

När jag kom hem från öppet hus idag hälsade jag på min lillasyster som är sjuk genom att säga "hej sjuksyster". Lite roligt sådär, för jag tänkte inte ens på det förrän mamma skrattade åt det.

Men staakars syster min, hon är ju jättesjuk.
Har suttit och kittlat hennes fötter och pratat med henne innan hon skulle sova nu.
Jag ska nog också sova snart.
Förhoppningsvis behöver jag inte gå upp sådär jättetidigt imorn...

Tänkte läsa lite New Moon innan jag somnar.
Nu har jag ju läst ut boken jag var tvungen att läsa i Engelskan, så nu får jag läsa vad jag vill! Wohoo! Haha.

Imorn måste jag skriva min essä om boken jag läste... Har redan skrivit lite mer än en sida, och den ska vara 2-3 sidor. Har tid att göra lite final touches på måndag också, nu när jag är ledig, men jag vill ha det nästan helt klart imorgon.

Inget speciellt bra på tv nu, så jag ska väl kanske checka lite grejer på internet och sen läsa.

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0