Hemma

Yoes.
Imorse när jag skrev var jag ju rätt irriterad. Men det var helt oklej i alla fa,, för strax efter det smsade A mig och sa att jag kunde komma hem till henne och chilla tills vi började igen. (hon bor väldigt nära skolan) Så det gjorde jag.
Hade nutida konst och fick tillbaka en grej vi gjort innan, då vi skulle agera Art Buyer. Jag fick MVG. :)

Sen åkte jag, A och J in till skanstull och east street, där jag bokade en tid för ifyllning av min tatuering, och alla tre kollade hur mycket våra tatueringar (min nästa då...) skulle kosta om vi gjorde dem där. Sjukt dyrt, men det visste vi ju redan innan. Vi ville ha fler alternativ så vi (då bara jag och A kvar, J åkte hem) åkte in till tattoo zone och frågade dem också. Där tog de hälften så mycket som east street, och min skulle kosta 2500. A bokade en tid för tatuering. :D Hihi. 
Tyvärr kommer jag nog inte ha de pengarna förrän om i alla fall några månader, så jag kunde ju inte boka nån tid.
Till sist åkte vi in till stadsbiblioteket och jag hittade en bok till engelskan som jag ska läsa. Det blev "Foe" av John M. Coetzee. Verkar rätt intressant. Och inte så jättelång heller. Skönt. 

Och sen åkte vi hem. Trött som faen. 
Egentligen skulle jag vilja sova någr timmar, men nu är det nog lite försent för det. 
Måste ut med hunden relativt snart, och sen måste jag skriva klart ett skolarbete och skicka in det och ett annat arbete, och börja läsa boken. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0