Hemma igen

Hello!
Kom hem från stan för kanske lite mindre än en timme sen.
Utställningen var fin, rätt trevligt sådär. Men inte så hemskt mycket folk. Stannade till slutet i alla fall.
Sen åkte jag hem med Nirvana i öronen på hög volym.

Nu måste jag typ plugga Engelska.
Vi ska ju lämna in våra essäer på måndag, och jag vill göra ett bra jobb med den.
Jag vill känna mig helt nöjd, och jag vill få MVG på den...
Kan bli rätt svårt, med tanke på hur lite tid jag har, men det funkar nog. Förhoppningsvis.

Jag ska i alla fall inte stressa med det i sista sekunden och skicka in det första jag skriver, det funkade inte så bra sist...
Jag måste ha tid till att kolla igenom det jag skrivit och göra små ändringar tills det känns riktigt bra.

Först ska jag kolla klart på simpsons i alla fall. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0