Hmm...

På nåt sätt, och jag har ingen aning om varför, har jag en lite deppig känsla i kroppen just nu.
Det kan vara för att tiden går så snabbt, det kan vara för att på grund av att tiden går så snabbt så börjar skolan igen om mindre än en vecka, och jag är inte helt redo för stresen än.
Jag behöver tid. Tid att tänka, tid att inte tänka, tid att... bara vara.
Jag är en sån person som inte kan bara släppa taget om saker som känns viktiga för mig. Och skolan är en sån sak.
Jag känner att jag på nåt sätt "måste" göra bra ifrån mig i skolan, för att jag vet att jag kan.
Alltså blir det en himla massa press på mig. Av ingen annan än just mig själv.

Ja... så det känns nog lite deppigt att skolan börjar igen så snart.
Men jag vill göra någonting INNAN den börjar igen, någonting roligt.
Nu när jag väl har pengar kan jag ju unna mig det.
Om någon känner för att göra mig sällskap i roligheterna dvs.

Nej usch, det här känns alldeles för onödigt.
Varför är jag deppig för?
Jag har ingen anledning att vara det. På riktigt.
Så jag får lägga av med det. :P Helt enkelt.

Jag vill gå uuuuut! Ut och dansa. Dansa som en galning oh sen ha asont i fötterna dagen efter... 
Det borde jag göra. Faktiskt. 

Men nu borde jag sova snart... snart. 
Först vanliga rutinen ni vet. :)

God natt! (snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0