How to break my spirit

Uusch.
Blä.

Fick mina omdömen skickade via mail nyss.
Kollade igenom.
För varje omdöme jag läste bröts jag ner mer och mer, och nu är jag trött och sur och förvirrad.

Det första som verkligen sög var att mitt omdöme i Engelska (som jag ALLTID fått MVG i) var VG-. Hon skrev att jag ligger mellan G och VG. Dessutom skrev hon massa saker som inte alls stämmer... De stämmer ju till viss del när man tänker på hur just Engelska C har gått för mig hittills, men det beror bara på att jag inte pratar lika mycket i klassrummet som alla andra pratglada människor som jag inte känner.
Jag tycker ändå att jag har gjort bra ifrån mig på skrivuppgifterna, fan, jag fick ju MVG på novellen, och hon tyckte asmycket om den. Allt annat, förutom att just prata i klassen och en liten skrivuppgift, har gått bra. Trodde jag då.

Se fortsatte det med VG efter VG... men det kändes så... lite.

Jag vet inte. Visserligen får de inte skriva ut om man har MVG i omdöme, men ja.
Det var väl mest det med Engelskan som upprörde mig.
Jag SKA ha MVG i Engelska. Jag bara SKA det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0