I am terribly stupid

Enormt.
Väldigt enormt korkad är jag.
Klockan är halv 4, och jag sover inte.
Och det är korkat för att jag som vanligt ska upp och ut med hunden imorgon bitti.
Blä.

Jag tror hela grejen med att mina rutiner förstördes helt plötsligt då mina syskon måste i säng i tid, och vi kunde inte kolla på scrubs till 2 (vilket gör att jag strax efter det brukar somna).
Nej, nu kollade vi istället för ett flertal timmar sen, och då var det ju självklart alldeles för tidigt för att sova, så jag började göra massa annat skit.

Och nu sitter jag här, halvt nerbäddad i min säng med laptopen i knät, hunger i magen och är faktiskt trött kom jag på.
Så nu fan ska jag sova.

Najt najt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0