I study too hard

Just nu sitter jag och skriver en uppsats om hinduiska gudar, samtidigt som jag kollar på "Are you smarter than a fifth-grader?".
Om det skulle finnas något som heter "plugga för mycket" så skulle det nog stämma in på mig.
Det känns som det nu i alla fall.
Det känns som jag inte gör mycket annat än att just plugga.
Men det är ju för att vi har så jävla mycket att göra hela tiden. :/

Aja. Det är ju i alla fall bra att jag inte skiter i skolan.
Vad gör man på gymnasiet överhuvudtaget om man knappt är där?
Jag förstår mig inte riktigt på folk som valt att gå på gymnasiet och sen knappt visar sig. Jag förstår inte heller hur de klarar sig i skolan.
Om inte jag pluggade som jag gjorde skulle jag dö i skolan.
Så det är bra att jag orkar. Även om det inte alltid känns som jag ska göra det...

Nu ska jag kolla på programmet igen, sen plugga mer. Skönt att få saker ur vägen. :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0