Installerar drivrutiner...

Mööh.
Jag har fått en "ny" mobil. Rättare sagt har min storasyster än en gång köpt en ny mobil till sig själv och därmed än en gång gett mig hennes gamla. 
Så för mig är den ny. 
Betydligt nyare än min gamla, som sjöng på sista versen. 
Så nu har jag en Motorola K1. :)

 
Så ser den ut.
Men jag blir irriterad, för när jag äntligen har en mobil som jag kan ansluta till datorn och ladda ner mina egna låtar på så går det inte, för det första fick jag inte med nån cd av syrran, och även om jag hade en skulle det inte funka för att min cd-grej på datorn funkar inte... och sen hittade jag ett installeringsprogram på datorn, men även om de hela tiden står att det är installerat och klart så går det inte, och jag hittar inte programmet nånstans. 

Förhoppningsvis löser det sig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0