It's sleepy-time!

Mört!
Fin hälsningsfras eller hur?
Borde användas lite oftare kan man tycka.

Öhm... jag kaanske borde sova nu?
Ska väl upp vid typ halv 8 imorn, och ska väcka J klockan 8 (haha), så det är nog bra om inte JAG lyckas försova mig istället.
Jag känner mig bara duktigare och duktigare för var dag som går.
Bara pluggar på... Mest hela tiden.
Galet.
Men det skulle vara korkat att inte göra det. :P

Dock kom jag på en sak; Jag har ju nästan bestämt mig för att jag ska bli fotograf. Alltså kommer inte så mycket av det som kommer leda till mitt arbete grundas någonting på betyg, utn mest på talang. Så varför denna betygspress?
Jag tror det är de krav jag ställer på mig själv...
Skulle ju dock vara najs att gå ut med bra betyg.
Dessutom är jag ju inte 100% säker på mitt val. Kan man ju aldrig riktigt vara...
Så det är nog lika bra. :P
Men lite mindre press borde jag sätta på mig själv.

Och NU ska jag sova som fan! I... 6 timmar ungefär. Räcker gott och väl. ;)


Lite kul att lägga upp en bild per inlägg. Särskilt när det går så fort... Jag bara kopierar dem från bdb. :P Kissen var farlig igår. Men han är så extremt smidig... fattar inte hur han inte välter ner saker på vägen upp eller ner.


Jaja, God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0