Jag är trött och uttråkad.

Jag är på jättekonstigt, blandat humör.
Samtidigt som vissa saker känns jobbigare än någonsin just nu så känns det inte som om jag har några bekymmer i världen.
Och att känna de två sakerna samtidigt går liksom inte ihop.
Man kan ju inte vara sjukt stressad och kolugn på samma gång...

Men så känns det i alla fall, av någon konstig anledning.
Och just nu är jag uttråkad och rastlös men samtidigt trött.
Så min idé är att jag lägger mig och läser "Foe", så om jag är tillräckligt trött somnar jag, och om jag inte gör det har jag i alla fall någonting att göra...

Men klockan är ju inte ens 23.00. Hur kan man släppa datorn då?
Får väl göra ett försök.


Det är väldigt smidigt att bara kopiera sina egna bilder från bilddagboken och lägga in dem här. Att jag inte kommit på det innan...
Det här är i alla fall en bild lillasyster tog på mig med min kamera (Canon EOS 400D) för några kvällar sen.
Jag tycker den är cool. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0