Jag lever på gräs och dropparna från taket...

Så, nu har jag skrivit det på alla möjliga ställen. :P
Och ni får själva lista ut vad det är för något konstigt om ni känner för en utmaning.
Borde inte vara så svårt iofs, ni har ledtrådar i tidigare inlägg...

Men öh...
Jag är inte det minsta trött, alla här hemma har gått och lagt sig, A också, och ingen rolig männiksa är inne på msn eller något sånt...
Dessutom hände en liten olycka härinne för ett tag sen..
Usch.
Kissen var som vanligt här inne i mitt rum, och dörren var stängd för att jag lyssnade på musik och inte ville väcka någon.
Så börjar han krafsa på golvet, sen lägger han sig ner på platsen han krafsar, så jag tror typ bara att han fått för sig att han ska fixa platsen han ska ligga på eller nåt. Men sen börjar han krafsa igen, och då tänker jag att jag iaf måste kolla om ´han behöver kissa eller så. Så jag tar ut honom till kattlådan, och han gör sina buisness.
Tar in honom i rummet igen, stänger dörren, sätter mig vid datorn och snackar med A. Så börjar han krafsa IGEN. och lägger sig ner några gånger som han gjorde innan, så jag håller ett lite vakande öga på honom men tror ju att han var klar på toan... Men sen ser jag hur han sätter sig upp för att... ja. Och jag hinner inte ditt förrän grejerna redan ligger på mitt golv.
Det var ju trevligt.
Så då fick jag handskas med det också... Och under tiden jag gjorde det hann A försvinna från msn.
Nu luktar det inget härinne längre, och det är ju skönt...
Men Jag är fortfarande vaken och inte trött.
Kanske borde läsa lite?
Då kanske jag till och med somnar!

En fråga bara: Varför gillar djur att sköta sina buisness i mitt rum? har det magiska "du är nödig"-krafter eller?
Tydligen. 
Jag har tröttnat. :(

Men nu borde jag försöka sova. 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0